Ενότητες Εργασίας

Προωθώντας την Πρόοδο, Εργαζόμενοι κατά Ενότητες Εργασίας: Επίτευξη Αποτελεσμάτων και Προαγωγή Συνεργασίας

01.

Ανάπτυξη εργαλείου υποστήριξης αποφάσεων για
βιωσιμότητα μέσω σχεδιασμού και ολοκλήρωσης

Έκθεση Αποδοτικότητας - Συμβατότητας - Ενεργειακή Ολοκλήρωση -
Βιωσιμότητα - ΑΚΖ - Υπολογιστικό Εργαλείο

Εναλλακτικά καύσιμα για κινητήρες πρόωσης: Αποτίμηση

Η ανάπτυξη ενός εργαλείου υποστήριξης αποφάσεων για την αειφορία μέσω σχεδιασμού και ολοκλήρωσης αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα προς την αντιμετώπιση των επιτακτικών προκλήσεων της εποχής μας.

Αυτή η πολύπλευρη πρωτοβουλία επιχειρεί να φέρει ριζικές αλλαγές στη ναυτιλία σχετικά με τα πρωταρχικής σημασίας ζητήματα της αειφορίας, της χρηματοοικονομικής βιωσιμότητας και της περιβαλλοντικής συνείδησης.

Κεντρικός άξονας της προσπάθειάς μας είναι ο οδικός χάρτης και η μελέτη αποδοτικότητας -συμβατότητας εναλλακτικών καυσίμων για εφαρμογές προώθησης πλοίων, με έμφαση στα LNG και το MeOH. Αυτή η μελέτη λειτουργεί ως κεντρικός πυλώνας, φωτίζοντας τον δρόμο προς καθαρότερα και πιο αποδοτικά συστήματα προώθησης στον ναυτικό τομέα, με σκοπό τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα, που συνδέεται με τη ναυτιλία.

Η ενεργειακή ολοκλήρωση των διεργασιών και η μελέτη δέσμευσης CO2 αποτελεί μια ακόμη ζωτική παράμετρο του έργου μας, καθώς δείχνει τη δέσμευσή μας για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου στις ναυτιλιακές επιχειρήσεις. Με τον εντοπισμό ευκαιριών για τη βελτιστοποίηση της κατανάλωσης ενέργειας και την εφαρμογή τεχνολογιών δέσμευσης CO2, στοχεύουμε στην ελαχιστοποίηση της αποτυπώματος άνθρακα συγκεκριμένων τύπων πλοίων, προωθώντας την πράσινη εξέλιξη του ναυτικού κλάδου.

Επιπλέον, το ενδιαφέρον του altfuels@shiptypes έργου για την αειφορία επεκτείνεται στην κατανάλωση νερού, γεγονός που υπαγορεύει την εκτενή μελέτη βιωσιμότητας για την κατανάλωση νερού στον ναυτιλιακό τομέα, αναγνωρίζοντας τη σημασία της υπεύθυνης χρήσης του νερού στις λειτουργίες των πλοίων και σε μια προσπάθεια να μειωθεί η σπατάλη του νερού, ευθυγραμμίζοντας με αυτόν τον τρόπο τις προσπάθειές των συντελεστών του έργου με μια ευρύτερη περιβαλλοντική φροντίδα.

Μπροστά στον αβέβαιο και μεταβαλλόμενο κόσμο, η αξιολόγηση της ενεργειακής απόδοσης των καυσίμων υπό αβεβαιότητες και παραμέτρους μεταβλητότητας εξασφαλίζει ότι οι προσπάθειες για την αειφορία παραμένουν ανθεκτικές απέναντι στις αλλαγές στο περιβάλλον της ναυτιλιακής βιομηχανίας.

Η αξιολόγηση της οικονομικής βιωσιμότητας αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του altfuels@shiptypes, δείχνοντας ότι τα εναλλακτικά καύσιμα, όπως το LNG και το MeOH, όχι μόνο προωθούν την περιβαλλοντική ευθύνη αλλά και έχουν οικονομικό νόημα. Αυτή η ευθυγράμμιση των οικονομικών συμφερόντων με τις βιώσιμες πρακτικές αποτελεί βασικό στοιχείο της αποστολής του έργου.

Η αξιολόγηση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, συμπεριλαμβανομένης της ανάλυσης του κύκλου ζωής, παρέχει μια ολιστική εικόνα των επιπτώσεων των εναλλακτικών καυσίμων στην προώθηση πλοίων. Βοηθά στην κατανόηση των συνολικών συνεπειών της υιοθέτησής τους, καθοδηγώντας τις προσπάθειές για την ελαχιστοποίηση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος συγκεκριμένων τύπων πλοίων.

Η διαμόρφωση του υποβάθρου ψηφιοποίησης για υπολογιστικό εργαλείο υποστήριξης αποφάσεων σχεδιασμού και ενεργειακής ολοκλήρωσης για ελαχιστοποίηση περιβαλλοντικού αποτυπώματος υπογραμμίζουν την αφοσίωσή του έργου στην καινοτομία και την αποδοτικότητα. Αυτά τα εργαλεία εκμεταλλεύονται τη δύναμη της τεχνολογίας για να βελτιστοποιήσουν τις διαδικασίες σχεδιασμού των πλοίων, με στόχο τη μείωση της περιβαλλοντικής επίπτωσης των ναυτιλιακών επιχειρήσεων.

Συνολικά, αυτή η Ενότητα Εργασίας εδράζεται στην αξιολόγηση της βιωσιμότητας των εναλλακτικών καυσίμων για εφαρμογές προώθησης πλοίων, και συγκεκριμένα στο LNG και το MeOH. Καλύπτει μια ευρεία γκάμα πρωτοβουλιών που επαναπροσδιορίζουν την αειφορία στον ναυτιλιακό τομέα, από τη συμβατότητα των καυσίμων και την ενεργειακή απόδοση, μέχρι την οικονομική βιωσιμότητα και την περιβαλλοντική ευθύνη. Αυτή η ολιστική προσέγγιση εξασφαλίζει ότι το έργο altfuels@shiptypes δεν αποτελεί απλώς μια λέξη-κλειδί, αλλά έναν χειροπιαστό στόχο που καθοδηγεί τις ενέργειες και τις αποφάσεις μας, ωφελώντας τόσο τις τρέχουσες όσο και τις μελλοντικές γενιές.

Παραδοτέα Ενότητας Εργασίας:

02.

Ρεαλιστικός σχεδιασμός ελαχιστοποίησης περιβαλλοντικού αποτυπώματος

Propulsion Engine Efficiency - Ship Type & Routes

τεχνο-οικονομική βιωσιμότητα - τεχνικές προδιαγραφές

Στην προσπάθεια για έναν ρεαλιστικό σχεδιασμό ελαχιστοποίησης περιβαλλοντικού αποτυπώματος ξεκινά ένα ταξίδι αναδιαμόρφωσης του περιβαλλοντικού τοπίου της ναυτιλιακής βιομηχανίας.

Αυτή η ενότητα εργασίας αποτελείται από έξι θεμελιώδη στοιχεία που συντελούν στο σχεδιασμό για μια βιώσιμη ναυτιλία.

Η συσχέτιση ανάμεσα στην απόδοση των κινητήρων πρόωσης, του τύπου του πλοίου και των δρομολογίων αποτελούν τη θεμελιώδη βάση αυτής της προσπάθειας. Μέσω της λεπτομερούς ανάλυσης αυτών των σχέσεων, αποκομίζουμε κρίσιμες ενδείξεις για τον τρόπο με τον οποίο ποικίλα συστήματα πρόωσης αλληλεπιδρούν με διαφορετικούς τύπους πλοίων και δρομολογίων, επιτρέποντας την προσαρμογή των λύσεών μας για μέγιστη αποδοτικότητα και ελάχιστες περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

Η τεχνική αξιολόγηση των απαιτήσεων μετασκευής προσφέρει μια ρεαλιστική προοπτική για τον τρόπο με τον οποίο τα υπάρχοντα πλοία μπορούν να προσαρμοστούν, για να υιοθετήσουν εναλλακτικά καύσιμα και βιώσιμες τεχνολογίες. Αυτή η αναφορά περιγράφει τις απαραίτητες τροποποιήσεις και βελτιώσεις που απαιτούνται για την υλοποίηση αυτών των μετατροπών, διασφαλίζοντας μια ήπια μετάβαση σε πιο πράσινα συστήματα προώθησης.

Η δέσμευση για ρεαλιστικό σχεδιασμό επεκτείνεται στην τεχνο-οικονομική βιωσιμότητα της ενσωμάτωσης τεχνολογικών λύσεων. Αυτή η έκθεση αξιολογεί όχι μόνο την τεχνική δυνατότητα εφαρμογής της υιοθέτησης αυτών των λύσεων αλλά και την οικονομική τους βιωσιμότητα. Καταδεικνύει ότι η προσπάθεια για περιβαλλοντική ευθύνη είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την οικονομικού βιωσιμότητα, όταν το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα είναι η μακροπρόθεσμη επιτυχία.

Η εκπόνηση τεχνικών προδιαγραφών για την ελαχιστοποίηση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος αποτελεί κρίσιμο βήμα για τη μετατροπή αυτού του στόχου σε πραγματικότητα. Οι προδιαγραφές που απαιτούνται θα περιγραφούν με ακρίβεια ώστε να οδηγούν σε αειφόρες λύσεις. Θα αποτελούν δε, την κατευθυντήρια αρχή για τους ναυπηγούς πλοίων στα έργα μετασκευής, εξασφαλίζοντας ότι οι περιβαλλοντικοί συσχετισμοί βρίσκονται στο επίκεντρο των σχεδιασμών τους.

Επιπλέον, η σχεδίαση μονάδων δέσμευσης CO2 αναδεικνύουν την προσήλωση του έργου στον περιορισμό των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου. Μέσω της καθιέρωσης των παραμέτρων για τις μονάδες δέσμευσης CO2, κάνουμε σημαντικά βήματα προς τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα, που προκαλείται από συγκεκριμένους τύπους πλοίων. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό στο πλαίσιο των εναλλακτικών καυσίμων όπως το LNG και το MeOH, όπου η μείωση των εκπομπών αερίων του άνθρακα είναι ένας κύριος στόχος.

Συνοψίζοντας, αυτή η Ενότητα Εργασίας επικεντρώνεται στην υλοποίηση ενός περιβαλλοντικά υπεύθυνου σχεδιασμού εντός του πλαισίου των εναλλακτικών καυσίμων και των ολοκληρωμένων λύσεων για τη ναυτιλία. Διαπραγματευόμενο τις συσχετίσεις μεταξύ της απόδοσης των κινητήρων πρόωσης, των τύπων πλοίων και των δρομολογίων, αξιολογώντας τις απαιτήσεις για την μετασκευές, αξιολογώντας την τεχνο-οικονομική βιωσιμότητα και θεσπίζοντας τεχνικές προδιαγραφές και παραμέτρους σχεδίασης μονάδων δέσμευσης CO2, το έργο δείχνει τον δρόμο για μια ναυτιλιακή βιομηχανία που είναι, όχι μόνο βιώσιμη αλλά και οικονομικά αποδοτική. Αυτή η ολιστική προσέγγιση εξασφαλίζει ότι το έργο συνεχίζει να ωθεί τη θετική αλλαγή στον ναυτιλιακό τομέα, με τελικό όφελος τόσο για το περιβάλλον όσο και για τη βιομηχανία συνολικά.

Παραδοτέα Ενότητας Εργασίας:

03.

Έλεγχος λειτουργικότητας υπολογιστικού εργαλείου

Technical Specifications - Integration of Alternative Fuels & Design Parameters Databases

βάσεις δεδομενων για την ελαχιστοποίηση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος

Σε αυτή τη φάση του έργου altfuel@shiptypes , το υπολογιστικό εργαλείο για την αξιολόγηση και την ελαχιστοποίηση του αποτυπώματος άνθρακα σε συγκεκριμένους τύπους πλοίων και για διαφορετικά εναλλακτικά καύσιμα,

 θα χρησιμοποιηθεί σε ποικίλα σενάρια.

Ένα θεμελιώδες στοιχείο αυτού του ελέγχου αφορά στη βάση δεδομένων τεχνικών προδιαγραφών για τις απαιτούμενες μετασκευές. Αυτή η βάση δεδομένων λειτουργεί ως πλήρης αποθηκευτικός χώρος βασικών τεχνικών πληροφοριών, λεπτομερώς περιγράφοντας τις απαιτήσεις και τα πρότυπα που απαιτούνται για τη μετασκευή υφιστάμενων πλοίων και για την προσαρμογή εναλλακτικών καυσίμων και βιώσιμων τεχνολογιών. Λειτουργεί ως κρίσιμο σημείο αναφοράς για το υπολογιστικό εργαλείο επιτρέποντας την παροχή ακριβών και αξιόπιστων αξιολογήσεων σχετικά με την δυνατότητα μετασκευής και των επιπτώσεων στις εκπομπές άνθρακα.

Επιπροσθέτως, η βάση δεδομένων για τη διασύνδεση εφοδιαστικής εναλλακτικών καυσίμων με ναυτιλιακές εφαρμογές διαδραματίζει ένα πρωταρχικό ρόλο στη λειτουργικότητα του υπολογιστικού εργαλείο. Αυτή η βάση δεδομένων περιλαμβάνει πλούσια δεδομένα σχετικά με την ενσωμάτωση συστημάτων εφοδιασμού με εναλλακτικά καύσιμα σε διάφορες ναυτιλιακές εφαρμογές, λαμβάνοντας υπόψη παράγοντες όπως η αποθήκευση καυσίμων, η διανομή και χρήση τους. Χρησιμοποιώντας αυτήν τη βάση δεδομένων, το υπολογιστικό εργαλείο μπορεί να βελτιστοποιήσει τη διαδικασία ολοκλήρωσης, διασφαλίζοντας ότι τα εναλλακτικά καύσιμα χρησιμοποιούνται αποτελεσματικά, ενώ ταυτόχρονα ελαχιστοποιούν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.

Επιπροσθέτως, η βάση δεδομένων, για τη συσχέτιση των παραμέτρων σχεδιασμού με τεχνολογίες ελαχιστοποίησης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, ενισχύει τις δυνατότητες του υπολογιστικού εργαλείου. Περιλαμβάνει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο συγκεκριμένοι παράγοντες, όπως ο τύπος του πλοίου και η διαδρομή, συσχετίζονται με τεχνολογίες που αποσκοπούν στην ελαχιστοποίηση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Αυτή η βάση δεδομένων επιτρέπει στο υπολογιστικό εργαλείο να παρέχει επαρκείς συστάσεις, καθοδηγώντας τους σχεδιαστές και τους φορείς λειτουργίας πλοίων προς τις πιο βιώσιμες και αποδοτικές επιλογές.

Συνοψίζοντας, πρόκειται για μια κρίσιμη φάση του έργου, που διευκολύνει την ακριβή αξιολόγηση και ελαχιστοποίηση του αποτυπώματος άνθρακα που σχετίζεται με τα εναλλακτικά καύσιμα στις ναυτιλιακές εφαρμογές. Η ενσωμάτωση των βάσεων δεδομένων των τεχνικών προδιαγραφών μετασκευής, της διασύνδεσης εφοδιαστικής εναλλακτικών καυσίμων και της συσχέτισης παραμέτρων σχεδιασμού με τεχνολογίες ελαχιστοποίησης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος επιτρέπει στο υπολογιστικό εργαλείο να παρέχει ακριβείς, βασισμένες στα δεδομένα πληροφορίες, παρέχοντας υποστήριξη για τη μετάβαση της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς πιο βιώσιμες και περιβαλλοντικά υπεύθυνες πρακτικές.

Εφαρμογή του υπολογιστικού εργαλείου σε διαφορετικά σενάρια

Παραδοτέα Ενότητας Εργασίας:

04.

Sea route operations & techno-economic
και περιβαλλοντική αξιολόγηση

Χαρτογράφηση – Μελέτη Περίπτωσης – Αποτίμηση – Έκθεση Κόστους

Διαδρομές & Ελληνικοί λιμένες – τεχνο-οικονομική &
περιβαλλοντική αποτίμηση - κόστος

Αυτό το στάδιο διαδραματίζει έναν κρίσιμο ρόλο στον καθορισμό της βιωσιμότητας των εναλλακτικών καυσίμων στις θαλάσσιες μεταφορές,

 μέσω της αξιολόγησης των υδάτινων δρομολογίων και των συναφών επιπτώσεών τους.

Ένα θεμελιώδες στοιχείο αυτού του σταδίου αφορά την πλήρη χαρτογράφηση και καταγραφή των χαρακτηριστικών των δρομολογίων των πλοίων. Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία λεπτομερών χαρτών και περιγραφών δρομολογίων πλοίων, λαμβάνοντας υπόψη ποικίλα χαρακτηριστικά όπως η απόσταση, η διάρκεια και οι συγκεκριμένες λειτουργικές απαιτήσεις. Αυτοί οι χάρτες παρέχουν βασικές εισηγήσεις σχετικά με την λογιστική πλευρά της υιοθέτησης εναλλακτικών καυσίμων, βοηθώντας στην βέλτιστη διαδρομολόγηση για πλοία που χρησιμοποιούν LNG και MeOH.

Επιπρόσθετα, το altfuel@shiptypes με τη μελέτη περίπτωσης για ναυτιλιακά δρομολόγια προς/από ελληνικούς λιμένες, εξετάζει την πρακτική εφαρμογή. Επικεντρώνοντας σε ναυτιλιακά δρομολόγια προς και από ελληνικούς λιμένες, αυτή η μελέτη περίπτωσης λειτουργεί ως πραγματικό σενάριο. Αξιολογεί πώς τα εναλλακτικά καύσιμα μπορούν να ενσωματωθούν σε συγκεκριμένα δρομολόγια, λαμβάνοντας υπόψη παράγοντες όπως η υποδομή για τον εφοδιασμό με καύσιμα και η λειτουργική αποδοτικότητα. Αυτός ο πραγματικός προσανατολισμός είναι ανεκτίμητος για τη λήψη αποφάσεων σχετικά με την εφαρμογή εναλλακτικών καυσίμων στον ελληνικό ναυτιλιακό τομέα.

Η Τεχνο-οικονομική και περιβαλλοντική αξιολόγηση επιλεγμένων δρομολογίων πλοίων επεκτείνεται σε αυτό, προσφέροντας μια περιεκτική αξιολόγηση των οικονομικών και περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Αναλύει τα κόστη και τα οφέλη της χρήσης LNG και MeOH σε επιλεγμένα ναυτιλιακά δρομολόγια, λαμβάνοντας υπόψη παράγοντες όπως οι τιμές των καυσίμων, οι μειώσεις των εκπομπών και οι λειτουργικές αποδόσεις. Αυτή η αξιολόγηση βοηθά τους ενδιαφερόμενους να κατανοήσουν την οικονομική και οικολογική επίδραση της μετάβασης σε εναλλακτικά καύσιμα.

Η φάση αυτού του έργου ολοκληρώνεται με την έκθεση επενδυτικού κόστους για την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου ελαχιστοποίησης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος παρέχει μια ολιστική άποψη των οικονομικών πτυχών. Περιγράφει το κόστος που συνδέονται με την υλοποίηση ενός σχεδίου για την ελαχιστοποίηση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των ναυτιλιακών λειτουργιών με χρήση εναλλακτικών καυσίμων. Αυτή η έκθεση βοηθά τους ενδιαφερόμενους επενδυτές να κατανοήσουν το οικονομικό κόστος που απαιτείται για την πραγματοποίηση πρακτικών που συμβάλλουν στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος.

Συνοψίζοντας, αυτή η Ενότητα Εργασίας είναι μια κρίσιμη φάση εντός του έργου, προσφέροντας μια περιεκτική ανάλυση των δρομολογίων πλοίων, μελετών περιπτώσεων, οικονομικών αξιολογήσεων και επενδυτικού κόστους. Παρέχει τα απαραίτητα δεδομένα και εισηγήσεις για την υποστήριξη της επιτυχούς ενσωμάτωσης εναλλακτικών καυσίμων όπως το LNG και το MeOH στον τομέα της ναυτιλίας, ιδιαίτερα στους ελληνικούς λιμένες και τις διαδρομές, προωθώντας ένα πιο βιώσιμο και οικονομικά εφικτό μέλλον.

Παραδοτέα Ενότητας Εργασίας:

05.

Διαχείριση, συντονισμός και διάδοση του έργου

Ιστοσελίδα Έργου – Εκθέσεις – Διάδοση

Communication & dissemination plan

Εντός του πλαισίου του έργου η αποτελεσματική διαχείριση του έργου, ο συντονισμός και η διάδοσή του είναι ουσιώδεις συνιστώσες

 για να διασφαλιστεί η επιτυχία του έργου και να μεγιστοποιηθεί η επίδρασή του.

Πρώτον, το σχέδιο επικοινωνίας και διάδοσης για τα αποτελέσματα του έργου λειτουργεί ως στρατηγικός χάρτης για τη διάδοση των ευρημάτων και των επιτευγμάτων του έργου. Αυτό το σχέδιο περιγράφει πώς η πληροφορία σχετικά με τα εναλλακτικά καύσιμα, ειδικά το LNG και το MeOH, θα διαμοιράζεται με τους σχετικούς ενδιαφερόμενους, τους βιομηχανικούς εταίρους και το ευρύτερο κοινό. Περιλαμβάνει λεπτομέρειες σχετικά με τα κανάλια επικοινωνίας, τους στόχους κοινού και το χρονοδιάγραμμα για τη διάδοση κρίσιμων αποτελεσμάτων του έργου.

Ένα σημαντικό στοιχείο αυτού του σχεδίου διάδοσης αποτελεί ο Ιστότοπος του Έργου. Ο ιστότοπος λειτουργεί ως κεντρικός κόμβος πληροφοριών, παρέχοντας ενημερώσεις σχετικά με την πρόοδο του έργου, τα αποτελέσματα της έρευνας και τα νέα σχετικά με τα εναλλακτικά καύσιμα στη ναυτιλία. Αυτή η διαδικτυακή πλατφόρμα προσφέρει διαφάνεια και προσβασιμότητα, επιτρέποντας στους ενδιαφερόμενους να παραμένουν ενημερωμένοι και συμμετέχοντες κατά τη διάρκεια του έργου.

Επιπλέον, εκθέσεις προόδου και ποικίλα υλικά δημοσιότητας διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στη διατήρηση των ενδιαφερομένων και του κοινού ενήμερου. Οι τακτικές εκθέσεις προόδου αναλύουν τα ορόσημα, τις προκλήσεις και τις επιτυχίες του έργου, προωθώντας τη διαφάνεια. Αυτές οι εκθέσεις, μαζί με καλά διαμορφωμένα υλικά δημοσιότητας, όπως δελτία τύπου, φυλλάδια και πολυμέσα, βοηθούν στην ενημέρωση σχετικά με τους στόχους και τις επιτυχίες του έργου.

Η αποτελεσματική διαχείριση και συντονισμός του έργου εξασφαλίζουν ότι όλες οι δραστηριότητες του έργου συμμορφώνονται με τους καθορισμένους στόχους και τα χρονοδιαγράμματα. Οι διαχειριστές του έργου εποπτεύουν την εκτέλεση των εργασιών, κατανέμουν αποτελεσματικά τους πόρους και διατηρούν σαφή επικοινωνία μεταξύ των εταίρων του. Μέσω της προώθησης της συνεργασίας και της αποτελεσματικής συνεργασίας, η διαχείριση έργου βελτιώνει τις πιθανότητες επίτευξης των στόχων του έργου.

Συνοψίζοντας, η διαχείριση του έργου, ο συντονισμός και η διάδοσή του, αποτελούν ζωτικές πτυχές του έργου που στοχεύει στην αξιολόγηση της δυνατότητας χρήσης των εναλλακτικών καυσίμων στην πρόωση πλοίων. Το σχέδιο επικοινωνίας και διάδοσης, μαζί με τον ιστότοπο του έργου και τις εκθέσεις προόδου, αποτελούν ουσιώδη εργαλεία για την διάδοση της γνώσης, τον συμμετοχικό διάλογο με τους ενδιαφερόμενους και την τελική προώθηση της υιοθέτησης εναλλακτικών καυσίμων, ιδίως του LNG και του MeOH, στη ναυτιλία. Αυτές οι προσπάθειες συμβάλλουν σε ένα βιώσιμο και περιβαλλοντικά υπεύθυνο μέλλον για τη ναυτιλία.

Παραδοτέα Ενότητας Εργασίας:

ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ALTFUELS@SHIPTYPES;

Εμβαθύνετε στα βασικά στοιχεία του έργου μας για μια ολοκληρωμένη επισκόπηση των βασικών πτυχών του,
της προόδου και των αποτελεσμάτων του

Ενότητες Εργασίας

Προκαταρτική Μελέτη

Προεκτάσεις

01.

Ενσωμάτωση των εκπομπών CO2 στα ρεύματα καυσίμων σε υπόψυκτες θερμοκρασίες αποθήκευσης

02.

Δέσμευση CO2: Προκλήσεις
εν πλω, κόστος,
προοπτικές

03.

Μελέτη άλλων εναλλακτικών καυσίμων: MeoH, H2, αμμωνία

Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ

Γνωρίστε την εξαιρετική ομάδα ειδικών μας που προωθούν την καινοτομία και την επιτυχία

Κύλιση στην κορυφή
Μετάβαση στο περιεχόμενο